Vaveylaaa Arkadaşlar kime ne kadara yaptırdınız ve memnun kaldınız mı? İbrahim aydoğdu iyi diye duydum ama ayrılmış ordan sanırım.
Nihal42 Vaveylaaa doğum yaptığım hastanede yaptırmayı düşünüyorum. Orda 1600 TL başka hastaneden sordum 2500 TL. Ama doktorlar iyimi bilemiyorum
Vaveylaaa Nihal42 İyi bir hastane diye duymuştum orayı. Doktorlarıda kötü değildir bence. Ben gop hastanesinde doğum yaptım, 2500 fiyat verdiler. Bana yüksek geldi 🤔
Nihal42 Vaveylaaa doğum yaptığın hastane ise neden indirim yapmıyorlar. Sonuçta bende gop tan fiyat istedim aynı fiyatı verdiler. Hastanelerinde doğum yapana bir ayrıcalık yapmaları lazım