Kızlar 29 temmuzda sezaryen doğum yaptım emziriyorum 2-3 gün kanama değil de koyu renkli akıntı geldi tam anlamıyla adet göremedim. Böyle böyle zamanla hormonlarım düzelecek mi benim gibi olan var mı normal mi acaba? Bu ay vajinal kontrolüm vardı gerek görmemiştim gitmeli miyim doktora