Annem kardesim ve ben covid pozitifiz. Grip gibiyiz sadece burun akintisi var. 8.5 aylik bebegimde de burun akintisi var baska bir sorunu yok. Surekli burnunu cekiyorum ama pek hoslanmiyor😅 alttan iki dis cikarmisti simdi yukardan da geliyor henuz dis eti yarilmadi. Ona bagli olabilir mi bence bebegim de poZitif doktora goturdum cigerleri iyi dedi teste yollamadi. burun akintisini nasil durdurabilirim tecrubeli anneler