13 gün önce sezeryan doğum yaptım, catlaklarım çok dikiş varken çatlaklara bişey sürmemin sakıncası olur mu? Karnımdaki izlerin gitmesi için birşey önerir misiniz? birde karnımı ne zaman sarayım? doktor 15-20 günlük ol önce dedi ama geç kalıyor gibi hissediyorum