Herkese merhaba temmuz ayından beri tuvalet eğitimiyle uğraşıyorum. Çişini hiç söylemedi gözlemleyip saat le göre götürünce tuvalete yapıyor kakasını bir ara söyledi sonra hasta oldu söylemedi. Fark edersem kakası geldiğini götürüyorum. Her neyse artık sürekli tuvalet saati odaklı yasamak beni de zorluyor ve saati saatine de tutmuyor tabiki bazen geç geliyor bazen ust üste yapıyor ve havalar da soğudu. Bez taktım cisini beze yapinca ağladı cikart bezi diye zorla çıkarttı. Su an ne bezi istiyor ne cisini söylüyor ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️