Merhaba arkadaşlar , bebeğimi mama+emzirmeyle besliyordum sütüm çok yoktu , emmeyi bıraktı bir haftadır , sütüm de yok gibi sıkıyorum damla damla çok az geliyor birkaç gündür emmek istemeyince zorlamadım ben, dün gece sağdım 20cc kadar geldi :((( lütfen bi yol gösterin az da olsa sağarak vermek istiyorum ama ne yapabilirim