Semakaya5858 Arkadaşlar bebeğim 3 aylık emziriyorum saçlarıma keratin bakımı yapmak istiyorum ama emzirdiğim için sorun olur mu yaptıranınız varmı ne gibi zararı olur bebeğime
Asl90 Semakaya5858 doktoruma sormuştum bende boya, botox yapılabilr ama keratin olmaz dedi emzirme bitimini bekliyorum bende
Moonlightttt Kimyasal madde içerdiği için bence birkaç ay daha bekleyin. Saç boyası gibi değil keratin bakımı çok etkili bence. Yan etkisi bebiş kimyasal alır