TheBossMom Merhaba anneler 3 aylık bebeğimde 2 derece astigmat var dedi doktor başına gelen var mı bilgi almak için soruyorum 1 er saat bant takın dedi tek göze olmak üzere
Smy16 TheBossMom 1 yaşındaki kızımı kontrole götürdügümüzde bi tık fazla çıktı astigmatı ama doktorumuzun bize söyledigi bu astigmat öyle bişeyki anında yükselip anında geri düşebiliyo derecesi o yüzden korkulcak bişey yok demişti
Tkmile TheBossMom aynı durum bizde de var Dr bant demedi ama bir yasında tekrar getirin dedi sizinki düzeldi mi bi daha götrdnzmü
TheBossMom Tkmile 6. Ayına yeni girdi bebeğim götürecez bu ay ben bir sorun fark etmedim bakalım inşallah bir şey çıkmaz doktor kayma falan yok görüşü iyi demişti 6. Ayında getirin dedi
Tkmile TheBossMom bizde farketmedik bu ay çıktı ilk gittiğinizde farketmişmiydnz tesadüf mü çıktı ? İnsallah geçmiştir haberdar edersiniz
TheBossMom Gzmskr evet geçti çok şükür 6. Ayda gitmiştik sorun yok dediler şuan 9 aylık 1 yaşa kadar getirmenize gerek yok dedi doktor
BongomyaPrensi TheBossMom bize de 1 yaşında hafif astigmat var dendi okul çağında geçiyormuş ama yılda bir kontrole getirin dendi bn 1 yılı bekleyemicem sanırım 18 aylıkken götürmeyi planlıyorum