Eliffffffff merhaba , sizi çok iyi anlıyorum çünkü kızım 13 aylıkken hamile olduğumu öğrendim ben de . Öyle beklenmedik ve aniden oldu ki , bir çok planım vardı, başka cocuk hiç düşünmüyordum , eşimle ilişkimiz pek iyi değil , maddi olarak zor bir dönemdeyiz . Dolayısıyla ben de ilk duydugumda benzer duygular yaşayıp benzer tepkiler verdim. Defalarca aldırmak için hastaneye gittik ama yapamadık . Bizim de ilki planlıydı. İşin dini boyutunda değildik ama vicdanen icimize sinmedi aldırmak , lkini heyecanla beklerken ikincisini aldırmayı kendime hak görmedim . Çünkü o da içeride yaşama tutunmaya çalışıyor ve yaşamayı hak ediyor dedim üstelik onun ilk bebeğimizden ne farkı var dedik ? Sonuç olarak fazgectik aldirmaktan. Şuan 5 aylık hamileyim ve iyiki iyiki olmuş diyorum binlerce şükür olsun olumlu bakıyorum. Çünkü hayal ediyorum da ikisinin birlikte oyun oynadığını , bütün zorlukları uçup gidecek.ustelik bu bebeğim de kız. Kız çocuklarına bayılırım ben 😍😌