Abarca Ozge_AyazEfee badem sütünün yapılışını görmüştüm. Mikser içine badem ve içme suyu koyup pürüzsüz hale gelene kadar çekiliyor. Tülbent işe süzülüyor. Posası hamurişine filan konur.