Kızlar merhaba 3yssına yeni girem bir kızım var ıkı bucuk yasında tuvalet eğitimi vermeye basşadım gayet guzel gidiyordu konusan lazımlık falan aldım cok sevdi oturmak istedi derken bir kızım daha dünyaya geldi bir kardeşi oldu onu ne zaman gördü ki ona bez bağladıgımızı falan kızım beze geri döndü kıskandı hatta memeyi atmıstı onu bile geri istedi ne yapacagım bilmiyorum şimdide bezi bıraktıramıyorum sizce biraz daha zamanmı vermeliyim yoksa. Cokmu geç kaldım lütfen yardım edin🙏🙏🙏🙏