Merhaba kızlar, benim oğlum 1 ay 22 günlük ve bu bir haftadır gece 3:00′de sabah olmuş gibi uyanıyor ve saat 5:00′lere kadar zor uyutuyorum. Uyur gibi oluyor 5-10 dk sonra yine bir enerji ile uyanıyor. Kucağa alırkenden hemen uyur. Beşikte olduğunu anlayınca uyanır. Odayı kararttım akşam üzeri uyutmamaya çalışıyorum ama olmuyor gece 8:00 uyusa bile işe yaramıyor.. Uykusuzlukdan sinirlerim bozuldu. Lütfen bu durumu yaşayan varmı aranızda morale ihtiyacım var geçicimi bu dönemi? :(