Lonewolf Sfanr ya bende bekleyeyim belki yazan olur.Konya’ya çok olmadı geleli pek bilmiyorum hangisi iyi.
Sfanr Lonewolf okyanusa çok iyi diyolar ben halı konusunda talihsizlik yaşadım daha önce şimdi okyanusa veremeyi düşünüyorumm insalalh güzel yıkarlar ya yorumları iyi ingrmdan falan baktıkmda
Sfanr Lonewolf https://instagram.com/okyanusshaliyikama?utm_medium=copy_link sayfası bu yeni taşındım bu binaya sitedekiler hep oraya veriyormuş
Sfanr Lonewolf vallihi ben veriyorsan sizde verin diyorum ya takıntılı ruh hastası gibi biseyim 😀 çok yoğunlarmis zaten