hayal_perest Kızlar oğlum 10 ay 6 günlük. Bezi ne zaman bıraktırmam lazım? Üzerimde fazla bir baskı var. Bence daha küçük bezi bırakmak için
GiybetReis hayal_perest yani daha kaka yaptıgının , çişi gelmek üzere olduğunun felan farkında değildir heralde. Farkında mı ?
hayal_perest GiybetReis kakasını yaparken ıkınıyor ya da bir yere pusuyor anlıyorum ne zaman yapıcanı. Ama çiş hakkında fikrim yok
Cemrebebek hayal_perest kendileri kaç aylıkken bırakmış acaba. Allahım sinir oluyorum şöyle cahil insanlara. Kuzum sen hiç kafana takma dinleme bile onları sen zamanı geldiğinde anlarsın zaten bıraktırırsın. Cahillerin lafıyla hareket etme.
hayal_perest Kk41 cahillik ama eşimin babaannesi eşimi çok seviyor çok bağımlı ona. Hep söyler yaşına girince bıraktır bezi alimin paralarını bitirmesin diye. Bende ali onun için çalışıyor zaten diyorum
GiybetReis hayal_perest kaka yaparken bebekler ıkınır zaten hani doğduğundan beri ıkınıyorlar normal de o eskiden bez yokmuş. Nene ona alışıktır. Beze para vermek saçma geliyordur. Sonuçta yıkayıp yıkayıp aynı kumaşı kullanıyorlarmış. Belkide cogu zaman takmıyorlardı bebekler altına vs yapıyordu. Bunu da umursamıyor olabilirler. Kakanın bakteri yayabileceğini bilmiyorlardır. Şuan ki günümüz bilgilerine hakim olmayabilir. Köy yaşamı çok daha rahat bi düzen. Eskiden daha da öyleymiş. He diyin geçin :)
Mom0911 hayal_perest 2 yaşına girecek ocakta ondan sonra bakarım 😅öğretirim benim oğlum da çiş hakkında söyleyemiyor daha , kakasını yapacağını anlıyorum ama çiş yapacağını belli etmiyor anlamıyorum
Yazannesi1 hayal_perest duymamazlıktan gelin yada ağzlarının payını verin daha 10 aylık ya. Size baskı yapanlar heralde 5 aylıkken bıraktırmış
MesNes hayal_perest bir bebeğin kaslarını kontrol edebilmesi 18-36 ayı bulur bu süreçte size belli eder zaten şu an başka yere saklansa bile tutması mümkün değildir Büyükanneye diyin ki öğrenemiyor halı koltuk yatak döşek masrafı daha fazla diye bazgeçtik bir süre
OzlemBelis hayal_perest Benim eşim babaannesinin ilk göz ağrısı, tüm torunlarından ayrı tutar ama bana hep yapacağı masrafı çocuğu için yapsın bırak hep en iyilerinden al diyor. Yaşlı insanların pek bir ortası yok gibi ya hep ya hiç. 😂
Gulcannp hayal_perest ali abimizin isi ne ki acaba. Tabi ki Calisip cocugunun ve esinin ihtiyaclarini gidermek kimse kusura bakmasin cocuk ne zaman hazir olursa o zaman adim atılmalı. Ne annenin ne bebenin gerilmesine gerek yok
hayal_perest Mom0911 yani bencede dili söylemesi gerekiyor. Gerçekten tuvaletinin geldiğini bilip söylemesi lazım bence
hayal_perest Gunesay onlar uzman falan anlamaz ki. İsterse cumhur başkanı olsun😂 yaşlı oldukları için sanırım. Biraz esliye dönük yaşıyorlar her konuda. Oğlum 8. aydan beri inek sütü içiyor mesela
Sena-35 hayal_perest Oğlum 2 aydan beri inek sütü içiyor mesela Yazık ama çocuğa ya Allahtan ters tepki etmemiş
ftsdmrhn hayal_perest siz niye izin veriyorsunuz buna. Çocuk sizin çocuğunuz nasıl izin verirsiniz ya
Gunesay hayal_perest allahım akıl fikir ver şu insanlara. Sizin çocuğunuza nasıl böyle kötülük yapabilirler. Süt içerisindeki kazein maddesi bebek için çok zararlı. Biraz araştırın sizde görüceksiniz. Umarım tuvalet eğitiminde de diretmezler. İşiniz çok zor.
Deletedmom8453 hayal_perest İnanırım bunu yaptıklarına. Babaannem de beni 6 aylıkken ınek sütüne alıştırmis. Sırf annem tarladan işten güçten eve gelmesin emzirmek için diye. İnek sütü alınca daha da emmemisim zaten…. Cahille çok zor biliyorum
tgbmhr 2 yasından önce denenecek bi durum değil malesef, 31 aylık olunca başlarsınız. gerçekten çok kolay oluyo. ben psikolog yazısında okumustum. 31. ayın kolaylıgını bilseydnz daha önce hiç kalkışmazdınız tuvslet eğitimine diye öylede oldu gerçekten
Sunlight tgbmhr kesinlikleee. Bende okudum aynı yazıyı ve ilk oğlumda tam 31. Ayda verdim eğitimi. 1 günde alıştı🤗 ikinci oğlum daha 16 aylık onu da 31. Ayda alıştırıcam💜
hayal_perest tarcinlisahlep eşim sürekli çalışıyor yoruluyor diye bana demediği lafı bırakmadı. Ciğeriniz 10 para etmez diyor bende tamam nine dedim. Uğraşmıyorum artık🤷🏻♀️
Pembekurdela hayal_perest hayır tabi kii daha çok küçük. Bana da 2 yaşına geldiğinde bıraktır baskıları oldu. Kimseyi dinlemedim kendi kendine 2.5 3 yaşında alıştı.
cizgigozlum Bir ortamdayken kadinın biri kırkı icinde alıştırdım demişti hepimiz “hadi oradan be atma” der gibi bakış attık.Ama youtube de gercekten alıştıran kadinlarin videosu var çok ilginç ben yine de inanmıyorum