Beyza_momss benim kız da hiç uyanmazdı. Ben de Doğum sonrası 5 gün hastanede kaldım o ara ilaçlardan dolayı sütümü verdirmediler mama verdik 2 saatte bir 30 cc eve çıkınca emzirmeye başladım gündüzleri yarım saat uyandirmaya uğraşırdım topuğunu sıkar burnu sıkardım en son altını açardım baktım uyanmıyor son çare biberonla zorla ağzını açarak mama verirdim şükür sarılığa yakalanmadık. Gece de öyle besledim uyanmadığı zamanlar uyandığında emzirdim