Bu aralar kafayı yiyeceğim galiba bu konudan dolayı bebegim 2 ay 10 günlük hep aç gibi davranıyor . Ağlamıyor ama parmağımı ağzına götürünce yalıyor elini veriyorum yine yalıyor . Memeyi veriyorum çekiyor sürekli neyse emiyor bir süre sonra süt bitince emmek istiyor yine ben de dolaptan sagdığım sütu cikariyorum biberonla vermeyim diye ilk kaşıkla veriyorum hepsini alıyor 50-60 CC sonra aşırı derecede kusuyor hepsini. Eşim diyor ki zorla veriyorsun ama daha aranıyor napabilirim bilemedim ağlaması yok uykuya direniyor ben de aç diye düşünüyorum biberonla da denedim hepsini aldı 60 ccnin sonra kustu ancak her gece aynı durum. Aç mı değil mi sizce? Kilo alımı en son iyiydi ama şu an nasıl blmyrum