Kontrolümüzde kalça çıkıkligi olduğu solendi ve büyük hastaneye gitmemiz solendi gittik ama önceki hastanenin raporuna göre direk pavlik bandaj taktılar bebeğim o kadar mutsuz ki o bandajin içinde gülmüyor mirildanmiyor altini degistircem zaman açınca dünya onun oluyor sanki ve ben çok üzülüyorum diyorum her bebek gibi oynuyamicak falan her neyse sizlerde böyle olan varmı arkadaşlar ne kadar sürede geçti tedavi aşamaları nasildi