Merhaba arkadaşlar benım 1 ay 19 günlük bebeğim var. En baştan meme reddi yaşadığımız için sütümü sürekli sağıp veriyorum. 2 haftadır agzında pamukcuk cıktı yavrumun. Biberonları her gün karbonatlı suyla yıkıyorum göğsümüde siliyorum hatta karbonatlı suyla. Bebeğin agzını da sildim baktım olmuyo fungostatin diye bi ilac var onu aldım. Oda fayda etmedi.. Bir türlü bitmiyo. Ne olur bana yardımcı olun nasıl bitircem ben bunu 😢 moralim alt üst görüekce