Kızlar birşey soracağım ilk defa böyle birşey başıma geliyor.
Dunden beri sürekli lavaboya gidiyorum normal de bu kadar gitmem 20 dka da bir sıkışıp gidiyorum afedersiniz ama idrar i yaparken daha tam yapmadan bıçak saplar gibi ağrı giriyor vajinanin içine
Neden böyle oldu 2 gündür mahf oldum ben günde 3 kez fln lavaboya giden insan dunden beri 20 dkks da bir gidiyorum gitmek sorun değil tamam ama yaparken o ağrının girmesi 😏
Neyden dolayı böyle oluyor ne yapsam nasıl geçer