Vallahi bizde birazcık desteksiz oturabiliyoruz ama sonra kendini atıyo kaldırayım diye sürekli ayakta durup onu yürütmemi istiyor. Yüz üstü koyamıyorum biraz tombiş bir çocuk oldugu için asla sevmiyor yüz üstü pozisyonu maşallah bazı bebişler emekliyormuş bile ☺️