D-G-Damla55 bende yerine oturtana kadar gitmediğim sormadığım doktor kalmadı 😂 doktorun verdiği cizelgedeki aylarda gidip aşı oluyorsunuz sadece. 2 tür aşı var olunması gereken. Bi nimenrix bir bexero. Dozlarini her doktor fajrli veriyor. Bize 3 nimenrix 3 bexero şeklinde verildi. Kimine 3 bexero 1 nimnrix falan. Başlandığı aya göre değişiyor