Sema0951 Selamünaleyküm hanımlar bebeğim 10 ay 7 günlük hala dişleri çıkmadı doktor bişey yok diyor ama bende kuruntu ediyorum kendime bebeklşşten beri emzik kullanıyor uyurken hep. Ağzında bu dişe engel olur mu ki yani etkiler mi diş çıkmasını?
Sedakcby Sema0951 etkilemez sanmıyorum 🥰 geç çıkan diş her zaman iyidir endişe etmeyin bu konuda. Benim bebeğim de emzik kullanıyor 7.ayda çıkardı
Derya-Anne Sema0951 benim kuzenimin kızı 1 yaşında çıkardı ilk dişini emzikte kullanmıyordu üstelik. Benim kızımda ilk dişini çıkardığında 8 buçuk aylıktı ve kuzenimin kızıda benim kızımda emzik kullanmadılar canım enzimle alakası yok bence hem ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi
Balkupum2505 Sema0951 emzikle alakali deyildir cnm benim oglumda 16 bucuk aylik 8 dişle kaldik 4 üstte 4 altta ama derin uyudugu zaman emzigi alin agzindan
Dsedaa Sema0951 kızım da emzik kullanıyor 2 yaşında hala kullanıyor ama 7 aylıkken çıkardı ilk dişini engel olacağını sanmıyorum
yaseanne1 Emzikle alakalı değil bizde emzik kullanmıyoruz ama 10,5 aylık çıktı dişi. Hatta sonra durdu 15 aylık şimdi yeni çıktı 2 diş daha
Sema0951 Evt öyle çok örnekler var ama işte annelik hemen takıntı ediyorum kendime birde emekleme de yok hala bizde sizlerde durum nedir
yaseanne1 Sema0951 bebeğinizi başka bebeklerle kıyaslamayın. Her bebek kendi özelinde ilerler. Emeklemeden de yürüyebilir, ilk dişini çok geçte çıkarabilir. Başkasının bebeğinin ne zaman emeklediğinin cevabının size hiç bir faydası yok..
Sedakcby Dsedaa merhaba. 7. Aylikta başlayan diş çıkması nasıl sıklıkla ilerliyor acaba ortalama olarak. Bebeğim ilk disi 7ay 1 günlük ken çıkardı. 2.disi 7ay 12 gunluk. Şuan 2 disi de minicik uzamaya başladı. Peşpeşe olması çok zorladı. Üst dişler de mi hemen ardından çıkıyor
Sema0951 İnşaALLAH olmaz dediğiniz gibi arkadaşlar öyle diyince emziğe düşkün ondandır felan diye. Korktum bende ben mi engel oluyorum diye