Merhaba kizlar, 9 aylik bebeğimle 4.5 saat mesafede hizli tren yolculuğu planlamak istiyorum ama emin değilim. Yapan tecrübesi olanlardan bilgi almak istedim. Rahat olur mu , hangi koltuğu secmeliyim, valiz bebek arabasi için uygun ortam var mı, bebek arabasi yanımda durabilir mi alan var mı? Hic binmedim simdi kızımla tek başıma yapabilir miyim acaba