Sedaa066 doktorunuz daha iyi bilir ama bence ikisi ağır olur. Biz bexsero yaptırdık 3 gündür gece gündüz ateşli çok ağır geçiyor. Hatta korktuk acile gittik menenjit aşıları çok ağır dedi onlar da. Bu arada şurubu nasıl içiriyorsunuz deneyimli anneler 2 kişi şırıngayla zar zor veriyoruz üstümüz başımız şurup