8 aylik kizim bütün cabalarima rağmen ıstemiyo aglicam resmen geceleri yine iyi kötü emiyodu bikac gecedir kesinlikle reddediyooo vicdan yapıp sonuna kadar direndim ama mecbur verdim mamasini şimdi napcam bilmiyorum göğüslerim gerildi aciyo bi arkadaşım ilaçtan bahsetmişti bilgisi olan var mi ve beni geri ister mi pisman olur muyum 😣😣😣