Hndylmz Merhaba hanımlar oğlum 14 kilo 82 cm bez bedenini bilemiyorum sizler bu kilo boya denk gelen bebişlerinize kaç beden hangi marka bez kullanıyorsunuz
Kk41 Hndylmz 13 kilo 80 cm babyturco 6 ya da sleepy 6 kullanıyorum sleepy babytırcoya göre bi tık daha küçük gibi
Merveceylan Hndylmz merhaba canım sleeepy 5+ kullan tavsiye ediyorum normali gibi değil daha uzun ve kavrayıcı. Bebişinizin ölçüleri buna denk geliyor büyüdükçe bez küçüldüğünde anlarsınız sonra da 6+ a geçersiniz 🥰🥰
Kk41 Hndylmz güzel babyturcooo. onu bulamadım bende dün sleepy almak zorunda kaldım .o da iyi 6 numara aldım bi tık küçük dediğim gibi babyturcodan
Merveceylan Hndylmz normal olanları çok küçük ama +plus olanları çok iyi ben de normalde prima premium care kullanıyordum sonra sleepynin plus koleksiyonuna geçtim onların kalıbı büyük oluyor
NiLDeRiN Hndylmz 1Prima premium care kullanıyoruz 9 kilo iken 6 numaraya geçtik 5 tam oluyordu ama basenlerimiz var 🙈 lastikler sıkınca 6 numaraya geçtik 😂
Damla29 Hndylmz biz en son 12 bucuk kiloyduk 81 cmdik 6 kullanıyoruz molfix ama sleepy cok ufak bi yakınım kullanıyor sleepynin 6si molfixin 5i gbi geldi bana