Habibe08 2 aylıkkn sünnet ettirmiştim bnde. Köpük bardağın dibini keserek bezinin içine koydum. Kakasının pipiye bulaşmasını ve pipinin beze sürtüp tahriş olmasını engellemiş olduk. Doktor bu şekilde kapatacaksın bezini demişti. Bezini 1 değiştiriyosan 2 değiştirceksin demişti. Birde sabah akşam pansuman. 1 hafta yıkamadık snra da her gün ılık suyla yıkadık. Kolay iyileşti çok şükr 🙏🏼