210796 yok artık estafrullah bende anneyim bende yalnız kaldgımda gelip burda dertleşiyorum tanımadığım insanlarla konusmak onları görmeden arkadaslık etmek baya iyi cünkü menfaat yok burda 🙏🏻😊 belki tanısa beni daha farklı olabiliyor bu kadar da net soramam belki o yüzde. Bu platform cok güzel 👍🏼