eceunverkanra 2halime Gel,bu,anne,baba,dede,hadi,mama diyor ama cok bilincli kullanmiyor henuz tekrar ediyor bazen babıldanma gibi. Bazen net soyluyor bazen belli belirsiz
AlyaMeva1008 14 aylık bebeğim yaklaşık 3 aydır anne baba dede teyze dayı yenge mama hala babasının ismini çıkar ver gibi şeyleri söylüyor
2halime Busegg ya masallah benimkide 12.5 aylik sadece gel diyor bilincli olarak. Söylediklerimi anlıyor ama baska kelime kullanmiyor. Ne kadar konusursam konuşayım ben Aksama kadar evde tekim ondan sanirim
Busegg 2halime ya bence sizinki de bizimki de normal. Valla bizimki de bi anda söylemeye başladı. Belki 1 haftadır yani. dün bi mağazada aa bak abiye dedim abi abi demeye başladı. Dünden beri gördüğü her çocuğa abi diyo mesela. Bi anda açılıyolar yani.