Irmak21 alerjik bebeklerde her şey bir başka. Derin uykuya geçemez, çıt sesine saatlerce uyumuşçasına enerjik uyanır. Eli dursa ayağı durmaz 😅 emerken kıvranır bazen ememez. Uyutursunuz gelen ilk gaz dalgasına morararak uyanır. Zaten uyutması zor olan bebeğin gazını çıkarırken uyanır, gazını çıkarmazsanız yine uyanır.
Benimkinin gündüzü sabah 7-7.30da başlıyor. Gün içerisinde maksimum 2 saat uyuyor. Gece ise 12-01.30 arasında gece uykusuna yatıyor. Başta çok üzülüyordum yenidoğan hep uyur böyle büyüyemez diye. Büyüyormuş artık alıştım. Sağlıklı olabilmek adına takviyeler kullanıyorum.