Zuhal1414 1lina1anne bende de ısıracak dil kalmadı valla dilimi sıka sıka gece geçiriyorum gündüz desen 1 dk durmaz çok şükür sağlıklı olsun diyorum ama bazen gerçekten elim kolum tutmuyor yorgunluktan
1lina1anne Zuhal1414 bende oyle diyorum saglikli olsun sukur diyorum ama insaniz ya bizde artik takatimiz kalmiyor gece bari yapmayin diyoruz uyuyalim ama yok gece gunduz 24 saat kosturuyoriz peslerinden gercekten annelik cok zor hayatta kimseye bu sabri gosteremeyiz
Zuhal1414 ozlem21240493 bu 10. Ay dan beri böyle diş çıkarttık vs hala aynı dişten sonra ayrılık kaygısı mı oluştu dersiniz 🥺
ozlem21240493 Zuhal1414 olabilir bizim de aşıdan sonra aşırılaştı 😣 belki böyle şeyler daha çok tetikliyodur kaygılarını
Zuhal1414 pamuksekerinannesii uyku gerilemesi olayını hiç bilmiyordum demek ki bunlar yüzünden oluyor tez zamanda düzelsin inşallah sabaha kadar uyanmayan bebeklere hep özendim hiç bir zaman öyle olmadık biz
Zuhal1414 Benbilmemanam hayır 2 2,5 saat uyuyor 2 uyku şeklinde gündüz de hiç bir zaman öyle saatlerce uyumadı eskiden yarım saat yarım saat uyurdu şimdi 1,5 ve 1 saat şeklinde uyuyor Buda bi ilerleme 🤫
Zuhal1414 Balkupummm bir değnek olsa bütün çocuklara dokunsam geceleri huzurlu bir şekilde uyusalar anneler birazcık nefes alsa Allah yardımcımız olsun güzel anneler 🌸
Kuzeey Zuhal1414 Haklısın canım. Bakalım bir yerden sonra değişecek birşeyler ama ne zaman olur Allah bilir.