Arkadaslar birkaç gündür atesim ve bogaz acım var acile gittik ilk korona testi yaptıkar bir gece zor dayandım, sonra negatif cıkınca tektar gittim ilaç yazdılar, ama iki gündğr atesim düşmüyo ve iki gecedir kusuyorum, bebegimde 6 aylık sadece emiyordu yeni yeni 1 haftadır ypgurt corba içiyordu, atesli fals emzirdim mecbur durmuyordu cunku hqstaneye gidip gelene kadar tatmin olması lazımdı ,
sonra bugun yine 40a cıktı atesim , evde herseyi yapıyorum, sirkeli sudan tutunda rakıya, rakıdan tutunda sarece suyla tanpon. Ilık duş, yok yok yok tükendim artık piskolojim bozuldu bu hastalıktan doktor bi daha gelirsen mecbur sana farklı ates dusurucu vericem ve sen bebegini 6 saat emzirmiceksim dedi cok moralüm bozuk