HavvaHalil95 180 günden (6 ay) küçük bebeklere ek gıdaya başlanmaz diye çoğu doktor söylüyor bağırsakları gelişmediği için hele sizin bebeğiniz çok küçük sütün yetmediği yerde mama var zaten bu amaçla üretilmiş. Eskilerde yokluk olduğundan yapmışlar kendileri öğütüp eleyip vermişler tansiyon şeker her şey o yüzden var yani yapmayın vermeyin yavrunuza. Hele sütün içine inek sütü gibi süt katıp da hiç vermeyin 1 yaşından önce bal ve inek sütü kesinlikle önerilmiyor bağırsaklarına ciddi zarar verirsiniz. Yoğurda bile sütten önce başlanıyor. Yavrunuz daha minicik vermeyin. Ek gıdaya bile havuç patates vb bişeyle başlanıyor.