Merhaba anneler ! Kolik anneler anlar beni oglum 3 ay 20 gunluk çok kucak seviyor uzaktan ayle dostumuz var eşinin dogum gunune davet etti gidelim diye gittik keşke gitmeseydım 😞 surekli kucak çok agladı bebegim çıktık gittık , ama insanların lafı çok zoruma gitti , onlarında 4 aylık olglu var çok uslu bıraktıgı yerde uya kalıyor bebegi ve surekli demeleri senin çoçugun yatmazmi niye bu kadar haraketli niye çok aglıyor uslu degilmiş falan 😞 onemli olan saglıklı olması ona çok mutluyum şukur dedim gaz dışında bir sıkıntımız yok çoçuk dedigin aglar diye geçtim , eve gelincede eşim. amma baya uslu onlariki biraktı çoçugunu kendi kenidine uyudu 😒diye konuşması agrıma gitti , hala dogum sonrası depresyon dan çıkamiyorum . Ama ne mutluyumki çoçugum var ve ben bir anneyım çoçuguma sarılıyorum ve Allahıma bin şukur ediyorum . Sadece içimi dokmek istedim