Yusay Kızlar doktorum 40 günlük oldugunda gel dedi ve ne kontrolü bu dikişimemi bakcak Gidenler varsa bilgi verebilirmi
Egesmom05 Yusay dikişe bakıyorlar bana alttan ultrasonla da baktı rahime bakıyor içten sanırım korkulacak bir kontrol değil merak etmeyin
Katya Yusay evet canım hem içeriden hem dışarıdan dikişime bakıldı, simetri testi verdim, göğüs muayenem yapıldı, neden bilmiyorum ama doktor boğazlarımı muayene etti, koltuk altı muayenesi yaptı. Sonra 6 aylıkken gelmek üzere beni gönderdi
busraaldemir1485 Yusay dıştan dikise ultrason la da rahmine bakıyor canım küçülmüş mu bı sorun var mı diye benim bir dikisim düşmemişti çekip aldı doktor (ben çekmeye korkmuştum 😂) acı yok ama iyilesmis oluyor zaten
busraaldemir1485 Nihal42 hayır karnından ultrasonla bakıyor bı de dikisine bakıyor alttan muayene yok acı yok yani