Oğlum 10 aylık hicbir zaman uykusu iyi olması ama son 1 aydr yarım saatte bir kalkar hele gece 1 de bi
baslar 3 4 kadar ağlar yüzüm gözlerm uykusuzluktan artık simsiyah oldu cöktüm pskolojim iyi değil emzirmekten soğudum inanın gece emerken tüğlerm diken diken oluyo emziresim gelmiyo benzdimm napcam hep böylemi devam edicrk☹️