Mirimm bzmki 7 ay oldu hala dalamıyor uykuya seni anlarm benimki dd ilk zmanla memede uyurdu çektiğim an uyanrdi simdi sallamaya alışmış bizi mahvediyor ya salama bttgi an uyanıyor ne yapacagimi sasrdm dis dönemleri ne de gel odha zor bacm Allah sabır versin biz analara