Emzirmeydi doğumdu kilo verme felan derken önceden de yoktu zaten göğüslerim öle büyük değildi şuan ama gerçekten sarkma ve küçülme oldu ameliyat fiyatları almış başını gidiyor bu kremler vs şeyler oluyormuş kullananlar var mı artık gerçekten kendimi özgüvensiz hissediyorum