MerveAbu ben de aynı bu şekildeydim beni en çok yoran üzen şeylerden biriydi. Öncelikle geçici olduğunu ve çok yakın zamanda biraz daha rahatlayacağınızı bilin☺️Gündüz dinlenmelerinize ağırlık verin. Benim gece uykum çok ağırdır yaptıklarımı çok hatırlamam böyle yorgun olunca. Çözümü gece en derin uyuyacağım zamanda uyumamaya, uyuyacaksam da mutlaka bi tarafta beni ayıltacak şekilde ışık yanmasına ve telefonun alarmını kurup kendimden baya uzağa koyarak en azından alarma yürüme mesafem olması şeklinde buldum. Umarım bunlardan biri işine yarar kolaylıklar diliyorum 🥰