Beraatyesimm tabii ki de d vitaminini de veriyorum ben yine aynı markanın . Ocean vitamin d3 400 lük olanı. Sabah d vitaminini öğleden sonra demir ilacını veriyorum. Doktorumuz önermişti bunları . Siz yine de sorun danışın doktorunuza. Vermenizde gerekiyo ay olarak gelmişsiniz çünkü. Kendimde 600 lük olanı kullanıyorum d3 vitamininden çok hafif bir marka sıkıntı yaşamadık şükür