Eliffffffff kuzu doktora hiç gitmesende olur zaten, doktor apabilecekki ateşi öksürüğü olmayan bebeğe. Burun akıntıısını doktor engellleyemeyeceğine göre,geriye tek çözüm kalıyor.eczaneden serum suyu ve enjektör alıp, gün aşırı sık sık bebeğin burnunu temizlemek.çok basit,yere yan yatırıp koyuyorsunuz bebeğinizi,enjektörü burnuna sıkıyorsunuz, sümükler diğer taraftan çıkıyor.elbetteki bi kere yapınca hepsi birden gitmez,çünkü burun sürekli akmakta, o yüzden, gün aşırı yapın,rahat etsin bebeğiniz.özellikle yatmadan hemen önce.