Kuzeymerve Kızlar 3 ay önce doğum yaptım ama dikişlerim basından beri azıcık zorlansam nokta şeklinde kanıyor doktora sordum normal diyor ama artık 3 ay oldu bide yaralarım kaşınıyor kabuk bağlamış üzeri siyah sanki her an kanayacak gibi Bu durumda olan var mı
Nesli6153 Kuzeymerve hayır hiç böyle birşey yaşamadım hatta benim dikişlerim şişmişti ödem yapmıştı her doktora kontrole gittiğimde doktorum kanamıyor değil mi diye sorardı bence başka bir doktora daha gözükün geçmiş olsun
minmin-hanim Kuzeymerve üç ayda iyileşmesi gerekirdi, başka bir doktora görünün Allah korusun enfeksiyon kapmayın.
Kuzeymerve Nesli6153 teşekkür ederim nokta nokta kanıyor afedersin eşimle ilişkiden sonra yada korse takamıyorum kesinlikle hemen kanıyor
Nesli6153 Kuzeymerve umarım bi açılma yoktur ama korkmayın yani bana doktorum şunuda demişti dikiş patlaması zor ihtimal 5 kat diktik😀 belki dikiş tam iyileşmeden dikişi yoracak şeyler yapmışsınızdır ben mesela üzerine durup çok emzirmiştim bilmediğim için o sebepten ödem olmuştu kremlerle geçmişti
Kuzeymerve minmin-hanim bende korkuyorum inşallah değildir iltihap gibi değil gelen kanama ama nokta nokta oluyor kan şeklinde
Gmze1998 Kuzeymerve Odem şişti kaşıntı oldu ama kanama olmadı hiç başka doktora git kuzum bana normal gelmedi
Gmze1998 Kuzeymerve Valla 2 sene oldu geçmedi 🤣hala kasiniyor acıyor yani ağır kaldırma sık duş alırsan derin yenilenir ama kanama normal değil yapıştırma mi dikiş mi seninki
Kuzeymerve minmin-hanim bende öyle düşünüyorum bi ortasında var kabuklanma bide basında ve sonunda kasıntı zaten hep var
Kuzeymerve Nesli6153 ah ah ben neler yaptım bebeğim 10 günlüktü annem gitti kimsem de yok sürekli misafir geldi bide eşimin ananesi geldi 35 günlüktüm yani yapmadığım kalmadı
Nesli6153 Kuzeymerve bence dikişi yorduğun için olabilir geç kalmadan başka bir doktora gözükmende fayda var