DilarAykut Ben Erzurum Atatürk üniversitesinin çocuk gelişimi bölümüne 219 ile yerleştim ama eminim 173 puanlada yerleşirsiniz. ÖSYM nin kendi sitesinden başvuru yapıyorsunuz. ÖSYM üniversite kılavuzu yazın üniversitelerin, bölümlerin puanı, kodu vs çıkıyor o kodlar ile ÖSYM den tercih yapıyorsunuz