İyi geceler bebelac mamaları yüzünden benim 4,5 aylık oglum ölümden döndü. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Google dan bebelac şikayet sitelerine göz atın derim. Benim bebeğim saniyeler içerisinde agzı gözü kabardı dili şişti, solunum yolları kapandı nefes almakta zorlandı. O an ı anlatamam.