Ndmdmr bizde geçirdik ama o dönem bebeğimde çok fazla öksürük olmadı. Büyük çocuğum sık hastalanır idi çok öksürüğü olduğu zaman bol bol su verirdim prospan şurup verirdim eğer balgamı var ise dizime yatırır yüz üstü elimi kubbe şeklinde yapar orta sertlikte pat pat vururdum sırtına doktorunun tavsiyesi ile balgam masajı imiş. Kuru öksürük ise soğuk hava uygulaması yapardık ya buz koklatır ya da balkona çıkarır soğuk hava almasını sağlardık. Umarım bir an önce ailece iyileşirsiniz çok geçmiş olsun