Minikadam06 babyandmom1 normal kendi sesini duydukCa bagiriyor biz ona 3.3 aylikken baslamistik 😀 bende sizin gibi Allah Allah niye boyle bagiriyor diyodummm ama oyleymis suan 3.4 ayligiz bu konusacak diyolar 😀😂😂😂
Nesli6153 babyandmom1 bizim gibi olan varmış çok şükür😀 evet ya bağırıyor çığlık atıyor biz 5 buçuk aylık olduk bu ara biraz azaldı gibi