İyi geceler anneler biraz canım sıkılıyor bu ek gıda olayında 😔 ben mi anlamadım yoksa doğru mu ilerliyorum bir söyleyin 🙏🏻 7 aylığız biz hala tadımlardayız 3 gün kuralından dolayı yani bugüne kadar 12 ürün denemişiz sanki sürekli aynı şeyleri yiyor yada ben yapamıyorum mesela sabahları hep yumurta sarısı ve yoğurt yiyordu labneye başladık bugünde avokado denedi ama mesela sonra elma armut püresi verdim akşamda buharda kabakla patates verdim doğru mu oluyor? Sizler de herşeyi 3er gün mü denediniz yanlış anlaşılmasın hemen pat herşeyi yesin demiyorum sadece ben mi beceremedim bu işi diye merak ettim