Angel_A normal aşıların hastanede yapıldığını ilk kez sizden duydum . Normalde şu saatte gelin diye saat belirtiliyolar . Sağlık ocağınızı arayın sorun her doktorun ayri bi hemsiresi var . Bizim sağlık ocağı 10.30 dan sonra aşıları yapıyo . 10.30 da gelin diyede aşı kartına belirtiliyo . Bizim burdaki sağlık ocağıda cok kalabalık olurdu pandemide çok sakinledi .