Gnert_ayfn22 Bebeğim küves de olduğu için süt götürüyorum bir gün ün sütünü Bi poşete katıyorum. Doğru mu değil mi bilmiyorum ilk doğumum nasıl yapmam gerek her saat başı için ayrı poşet mi ve buzluğa mı katmam lazım 2 günde bir götürüyorum bilgi lütfen
Gnert_ayfn22 [silindi] şimdi akşam ve gecenin ki sağıp üst üste aynı poşete kattım ve her sağdığım da yanıma getiriyorum bızdalabına katıyorum. Şimdi sağıyorum sabah olarak ayrı poşete katıyorum ve saat 10 gibi vercem yanlış yapmadım değil mi?