Esra813 Merhaba anneler 2 aylık bebegım var ıkı gundur odadan cıktıgım an aglıyor daha cok mınık bana duskun olması için basına gelen varmı acaba?
sarilokumumm Esra813 size düşkünlüğünden değil sadece sizi tanıdığından ve kokunuzu aradığındandır bizimde o dönemler öyleydi ben ana kucağında yanıma taşıyordum uykusunda bile çıktığımda uyanıyordu
Esra813 sarilokumumm evet benımle oda oda gezıyor oda😀 ama aynı odada yanıbasında ıstıyor hep🥺tahmını ne zaman gecıyor bu donem